اطلاعات جامع

در زندگی اختیار بادها دست ما نیست ، ولی اختیار بادبانها دست ماست

اطلاعات جامع

در زندگی اختیار بادها دست ما نیست ، ولی اختیار بادبانها دست ماست

  • ۰
  • ۰
در این مقاله به شرایط دریافت مدرک icdl میپردازیم.

اما   ببینیم چرا دریافت این مدرک از اهمیت بالایی برخوردار است و افراد زیادی خواهان استفاده از مزایای آن هستند؟اما موضوع مهمی که پیش از دریافت مدرک باید بدان پرداخت موضوع آموزشگاه icdl است که در آن قصد گذراندن دوره آموزشی icdl را دارید.
نکته مهمی که باید در انتخاب آموزشگاه کامپیوتر بدان توجه نمایید این است که این آموزشگاه ،دوره icdl را طی چه مدت و چند دوره و صد البته با چه هزینه ای پوشش میدهد.زیرا هستند آموزشگاه هایی که بجای برگزاری دوره در یک دوره جامع ،آنرا به دوره های مجزا تقسیم نموده تا بتوانند از دانشجو مبلغ بیشتری را دریافت نمایند.لذا مهم است که بدانید در آموزشگاه طی چند دوره و با چه مبلغی مدرک به شما اهدا خواهد شد.

اما قبل از پرداختن به موضوع شرایط دریافت مدرک icdl به این موضوع میپردازیم که icdl چیست؟

icdl عبارت است از دوره ای که در آن مهارت های هفتگانه را به شما آموزش خواهند داد.لذا پس از ثبت نام در کلاس آموزش icdl میتوانید این مهارت ها را آموزش ببینید و از مزایای دریافت مدرک آن بهره مند گردید.
و حال به ذکر مواردی میپردازیم که در دوره آموزش icdl آموزش داده خواهد شد.
ویندوز : شامل مبانی اولیه کامپیوتر است که بصورت آشنایی کلی با سیستم کامپیوتر ،آشنایی با سخت افزار سیستم ،آشنایی با مفاهیم فایل ،ایجاد اطلاعات ،بازیابی و حذف آن ها میپردازد.علاوه بر این آشنایی با منوی استارت ،برنامه های پرکاربرد و بطور کلی هر آنچه که در زمان کار با کامپیوتر نیاز است که بدانید را آموزش میدهد.
اینترنت: در این سرفصل از آموزش آشنایی با اصول اینترنت و مفاهیم آن صورت میپذیرد.آنشایی با انواع مرورگر ها ،راه های جلوگیری از انواع آسیب ها مانند هک در فضای مجازی ،ذخیره سازی محتوا ،آپلود محتوا و … آموزش داده میشود.
Word: آموزش word جهت صفحه آرایی و واژه پردازی صورت میپذیرد.در این سر فصل آموزشی ایجاد یک سند متنی با استفاده از انواع سربرگ و پابرگ و یا یک صفحه آرایی ساده توضیح داده میشود.علاوه بر این مباحث صفحه بندی کتاب نیز تدریس میگردد.
Excel : کلاس آموزش اکسل ،دوره ای است که در آن به مواردی چون ایجاد انواع جداول ،نمودارها و فرمول های ریاضیاتی پرداخته میشود.این دوره در جهت انجام امور حسابداری بسیار مفید است.
Access : این نرم افزار جزو نرم افزارهای پایگاه داده است که هدف از طراحی آن نگهداری از بانک های اطلاعاتی گسترده است.در این پایگاه داده نیاز به جستجو و بازیابی اطلاعات دارید که ایجاد ،مرتب سازی،جستجو و حذف اطلاعات را در این دوره آموزش داده میشود.
Power point :دوره ای که طی آن خواهید توانست انواع اسلاید ها را نمایش دهید.این نرم افزار به نرم افزار ارائه نیز مشهور است.
Out look: توانایی ایجاد یک اکانت د جهت ایجاد ،ویرایش و حذف ایمیل.

شرایط دریافت مدرک icdl

برای دریافت مدرک icdl نیاز به شرایط زیر دارید

 1-ثبت نام در کلاس آموزش icdl
2-گذراندن دوره ها و فراگیری مهارت های هفتگانه
3-شرکت در کلاس آمادگی آزمون icdl
4-شرکت در آزمون عملی icdl
5-کسب نمره حدنساب قبولی در آزمون
6-دریافت مدرک رسمی و قابل ترجمه

می بینید که مسیر طولانی برای در اختیار داشتن مدرک icdl وجود ندارد.
تنها کافی است اراده کنید.
شرایط دریافت مدرک icdl بسیار ساده است.
شما تنها کافی است اراده کنید
  • ۹۷/۱۱/۲۹
  • wiki man

نظرات (۱)

سلام دوست عزیز
لطفا به این پست در وبلاگم سر بزن ، پشیمان نمیشی ^_^
لینک مستقیم: http://opizo.me/X70oJB

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی